achtergrond

Nieuwe batterij:
ongekend bereik

Elektrisch rijden

Alle elektrische auto’s en bedrijfswagens worden aangedreven door een grote Lithium-Ion batterij die zo efficiënt mogelijk de beschikbare energie afgeeft. Renault werkt voortdurend aan het doorontwikkelen van de batterij, de constructie van de cellen en de samenstelling van de materialen waarvan deze is gemaakt voor een zo groot mogelijke actieradius. Renault is tijdens de hele levensduur van de batterij verantwoordelijk, dus ook aan het einde van de levenscyclus.

Batterij

De batterij van de nieuwe ZOE heeft een capaciteit van 52 kWh. Hij is onder de auto geplaatst en wordt middels een speciale behuizing beschermd. Het is het duurste onderdeel van je auto.

scroll down

achtergrond

Nieuwe batterij:
ongekend bereik

Elektrisch rijden

Alle elektrische auto’s en bedrijfswagens worden aangedreven door een grote Lithium-Ion batterij die zo efficiënt mogelijk de beschikbare energie afgeeft. Renault werkt voortdurend aan het doorontwikkelen van de batterij, de constructie van de cellen en de samenstelling van de materialen waarvan deze is gemaakt voor een zo groot mogelijke actieradius. Renault is tijdens de hele levensduur van de batterij verantwoordelijk, dus ook aan het einde van de levenscyclus.

Batterij

De batterij van de nieuwe ZOE heeft een capaciteit van 52 kWh. Hij is onder de auto geplaatst en wordt middels een speciale behuizing beschermd. Het is het duurste onderdeel van je auto.